بویلر چیست؟| تا 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟| تا 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع بویلر چیست؟را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات بویلر چیست؟+pdf - درام بویلر چیست - طرز کار بویلر+pdf - هارپ بویلر چیست - بویلر دستگاه اسپرسو چیست - اجزای بویلر - توربین چیست - معنی بویلر که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


بویلر چیست؟: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع بویلر چیست؟+pdf  - درام بویلر چیست - طرز کار بویلر+pdf - هارپ بویلر چیست - بویلر دستگاه اسپرسو چیست - اجزای بویلر - توربین چیست - معنی بویلر خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع بویلر چیست؟باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

بویلر چیست؟ مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع بویلر چیست؟در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بویلر چیست؟+pdf  - درام بویلر چیست - طرز کار بویلر+pdf - هارپ بویلر چیست - بویلر دستگاه اسپرسو چیست - اجزای بویلر - توربین چیست - معنی بویلر  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از بویلر چیست؟را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

بویلر چیست؟ بویلر (boiler) (یا همان دیگ) وسیله ایست که در آن سیال عامل (معمولا آب) گرم شده و یا به نقطه ی جوش خود می رسد. بویلر یک مخزن تحت فشار است که سیال در آن به درجه حرارت مورد نظر رسیده و مورد استفاده قرار می گیرد.

بویلر چیست؟ : بویلر (Boiler) یک کلمه انگلیسی به معنای مرسوم آن انجام عمل جوشاندن و یا جوشاننده می باشد و این کلمه مرتبط با عمل بویلینگ (Boiling) که به معنای رساندن دمای یک سیال به نقطه جوش آن می باشد و در صنایع گرمایشی، عموماً بویلرها یک مخزن دربسته تحت فشار محسوب می شوند که فرآیند جوش آوردن یا گرم کردن یک سیال را بر عهده دارد.

در زبان فارسی معمولا در صنایع مختلف به جای اصطلاح بویلر از کلمات دیگ و کوره استفاده می گردد که بیانگر دستگاهی با همان کارآیی صنعتی می باشد. بویلرها از نظر نوع گرمایش و سیال گرم شونده به گونه های مختلفی تقسیم می گردند که برخی از انواع معروف و پرکاربرد آنها شامل:

  • دیگ بخار
  • دیگ آب گرم
  • دیگ روغن داغ

بویلرها از نظر نوع جنس به دو دسته چدنی و فولادی تقسیم بندی می شوند، اما امروزه بویلرهای چدنی به دلیل هزینه نصب بالا و راندمان پایین دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. به همین دلیل، مشهد بخار مشهد تمامی بویلرهای خود را از نوع فولادی طراحی و تولید می گرداند.

بویلرها، براساس ساختار به دو نوع لوله آبی (watertube) و لوله آتشی (firetube) طراحی و تولید می شوند.

دیگ لوله آبی(watertube): در این نوع بویلر، آب درون لوله ها در جریان است و آتش از بیرون به لوله ها برخورد می کند و سبب گرم شدن آب می شود. در واقع آتش تولید شده توسط مشعل در کوره یک جریان گازداغ را ایجاد کرده که تمامی لوله ها را احاطه می کند. بویلر واترتیوب برای فشار کارهای بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

 دیگ لوله آتشی(firetube): این نوع بویلر، شامل لوله فولای بلندی است که گازهای داغ تولید شده در کوره، از درون این لوله ها عبور می کند و آبی که باید گرم و یا بخار شود، در اطراف آن ها جریان داشته و سیرکوله می شود.

بویلر چیست؟| تا 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟  بویلرها معمولا برای تولید بخار (بویلر بخار) و آبگرم (بویلر آبگرم) تولید می شوند. سیال خروجی از بویلر جهت مصارف مختلفی از جمله تولید برق، حرکت لوکوموتیو، گرمایش محیط ، رطوبت دهی به محیط و ... استفاده می شود. محل های رایج استفاده از بویلر عبارتست از: نیروگاه، بیمارستان، کارخانجات صنعتی، سونای بخار، ساختمان ها، عمل آوری بتن، کشت قارچ، گلخانه و ... هر کدام از این محل ها با موتورخانه بخار و یا موتورخانه ابگرم تجهیز می گردند.

بویلر چیست؟  - دسته بندی بویلرها : رایج ترین نوع دسته بندی بویلر ها ، بویلرهای فایرتیوب و بویلرهای واترتیوب می باشد . در ادامه توسط متخصصین و مهندسین شرکت مشهد بخار توضیحات بیشتر ارائه خواهد شد.

بویلرها به صورت زیر به کلاس های مختلفی تقسیم می شوند:

1- از نظر محل کاربرد بویلر:

تولید برق، حمل و نقل (لوکوموتیو)، گرمایش، پخت مواد، استریل کردن مواد و ...

2- از نظر فشار کاری بویلر:

فشار پایین تا متوسط، فشار بالا و فشارهای فوق بحرانی.

مقادیر عددی مربوط به این دسته بندی با توجه به نوع بویلرها و خانواده آنها متفاوت است.

3- با توجه به محل تولید شدن بخار (درون لوله های بویلر یا خارج از لوله ها):

به دو دسته water tube و fire tube،

workshop-assembled 7- از نظر نوع سوخت مصرفی در بویلر:

سوخت :گاز، مایع و جامد (برای مثال در بویلر های امروزی سوخت اصلی گاز طبیعی است)

بویلر چیست؟  - استاندارد ساخت بویلر در کارخانه عظیم مشهد بخار کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیا می باشد که و بویلرهای تولید شده در این مجموعه با بیش از 40 سال سابقه درخشان با 20% تخفیف در اختیار خریداران می باشد.

ساخت بویلرهای واترتیوب و فایرتیوب به دلیل بالا بودن فشار کاری و خطرات ناشی از ساخت و بهره برداری نا مناسب از آن ها باید تحت استاندارد های ویزه ای صورت گیرد. برای مثال در اروپا از استانداردهای EN12953  و EN12952 برای ساخت بویلرها استفاده می شود. در ایران نیز سازمان استاندارد ایران بر اساس استاندارد BS2790 نسخه ای از استاندارد را برای بویلرهای فایرتیوب ترجمه کرده است که به عنوان مرجع بازرسی بویلر در کشور مورد استفاده قرار می گیرد که هم اکنون در حال بازنگری می باشد. استاندارد DIN و استاندارد ASME نیز از جمله مهمترین استاندارد های ساخت دیگ های بخار و دیگ های آبگرم در دنیا هستند.

بویلر چیست؟  خرید بویلر (انتخاب بویلر) حتما بایستی هوشمندانه باشد ما با افتخار در شرکت مشهد بخار اعلام می نماییم که با مشاوره های قبل خرید کاملا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم. 

در زمان خرید بویلر، ابتدا باید به ظرفیت و فشار کاری مورد نظر دقت کرد و پس از انتخاب نوع بویلر از روی کاتالوگ سازنده بویلر ساز (تولید کننده بویلر)  مدل مورد نظر را انتخاب نمود.

بیشتر بویلرهای مورد استفاده در ساختمان های مسکونی و تجاری از نوع فولادی کوره برگشتی و سه پاس می باشد و در ساختمان های با ارتفاع پایین تر این بویلر ها از نوع چدنی است.

در صنعت نیز از بویلرهای واترتیوب و فایر تیوب فولادی بیشتر استفاده می شود.

مثال: انتخاب بویلر برای ساختمان

جهت یک ساختمان 4 طبقه در شهر تهران برای گرمایش بویلر آبگرمی با ظرفیت 100.000کیلوکالری بر ساعت و فشار کاری 3 بار انتخاب گردیده است. مشاهده می شود که با دو پارامتر مذکور از روی کاتالوگ شرکت سازنده (کاتالوگ بویلر کوره برگشتی شرکت مشهد بخار) به راحتی می توان مدل مورد نظر را انتخاب کرد (برای نمونه مدل PHWB-10 شرکت مشهد بخار)

لازم به ذکر است مثال بالا برا هر ساختتمانی قابل تعمیم نیست و باید محاسبات بار حرارتی صورت گیرد.

مثال: انتخاب بویلر برای سونای بخار

برای یک سونای بخار با کاربری عمومی که ابعاد آن 3 متر در 5 متر و با ارتفاع میانگین 3 متر می باشد به روش سر انگشتی میزان نزدیک به 50 کیلو وات حرارت نیاز دارد که از روی کاتالوگ شرکت سازنده (کاتالوگ بویلر بخار ایستاده مشهد بخار) به راحتی می توان مدل مورد نظر را انتخاب کرد. (برای نمونه مدل PSBV-100 شرکت مشهد بخار)

 

بویلر چیست؟| تا 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟ - انواع بویلرهای تولید شرکت مشهد بخار با 20% تخفیف و با پشتیبانی 40 سال سابقه درخشان به شرح زیر می باشد که تقریبا میشه گفت در کل کشور بی نظیر می باشد.

بویلر بخار شرکت مشهد بخار

  • بویلر بخار واترتیوب (تا ظرفیت 70 تن در ساعت با فشار حداکثر 60 بار )
  • بویلر بخار فولادی سه پاس  (از ظرفیت 500 کیلوگرم در ساعت تا ظرفیت 30 تن در ساعت با فشار حداکثر 25 بار)
  • بویلر بخار فولادی ایستاده (از ظرفیت 100 کیلو گرم در ساعت تا ظرفیت 500 کیلوگرم در ساعت )

بویلر آبگرم شرکت مشهد بخار

  • بویلر آبگرم فولادی سه پاس ( از ظرفیت 100.000 کیلوکالری در ساعت تا ظرفیت 16.000.000 کیلوکالری در ساعت تا فشار 25 بار)
  • بویلر آبگرم فولادی سه پاس فایرباکس ( از ظرفیت 100.000 کیلوکالری در ساعت تا ظرفیت 1.500.000 کیلوکالری در ساعت تا فشار 12 بار)
  • بویلر آبگرم فولادی کوره برگشتی ( از ظرفیت 100.000 کیلوکالری در ساعت تا ظرفیت 2.000.000 کیلوکالری در ساعت تا فشار 15 بار)
  • یویلر چگالشی سری رایکا تا ظرفیت 10 میلیون کیلو کالری بر ساعت
  • بویلرچگالشی سری آپتیما شرکت پاکمن تا ظرفیت 600 کیلو وات

اجزای اصلی تشکیل دهنده بویلر توسط متخصص مشهد بخار با 40 سال سابقه تولید انواع بویلر به شرح زیر ارائه میگردد جهت دریافت هرگونه مشاوره میوانید به شماره های موجود در سایت مشهد بخار تماس برقرار نمایید.

  • پوسته (Shell) جهت نگه داری مواد گرم شونده داخل دستگاه
  • کوره (Furnace) یا محفظه احتراق جهت انجام مراحل ایجاد واکنش شیمیایی سوختن مواد و تولید گازهای داغ
  • مشعل (Burner)  بر اساس نوع سوخت مصرفی تقسیم بندی می شود
  • اتصالات و نازل ها که جهت ورود و خروج و نصب تجهیزات بر روی بویلر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شاسی یا پایه که جهت نگه داری و تحمل وزن دستگاه می باشند

بویلر یا دیگ فولادی از تجهیزات تهویه مطبوع جهت استفاده در موتورخانه مرکزی است که در کنار انواع چیلر از جمله چیلر تراکمی و چیلر جذبی به تامین شرایط آسایش کاربران می پردازد. بویلر ها بر خلاف چیلر وظیفه ی گرمایش و تامین آبگرم مصرفی مجتمع ها را بر عهده دارند و می توان گفت که مکملی برای سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی هستند. آبگرم تولیدی بویلر ها توسط پمپ های سیرکولاتور به واحد های توزیع از جمله فن کویل یا هواساز ارسال می شود. در برخی از مجتمع ها می توان آبگرم تولیدی از بویلر را در کویل آبگرم داکت اسپلیت ها به جریان درآورد و در واقع سیستم گرمایش مرکزی گازسوز و سرمایش مستقل برقی داشت. از جدید ترین و پیشرفته ترین نوع بویلر می توان به دیگ خلاء یا وکیوم بویلر اشاره کرد. 

مهم ترین تجهیزات جانبی بویلر که در شرکت مشهد بخار تماما از برترین برندهای موجود در بازار می باشد به شرح زیر می باشد فروش و خرید لوازم جانبی بویلر در مشهد بخار با 20% تخفیف و زیر  قیمت تمامی شرکت های تولید کنند می باشد.

  • پمپ تغذیه
  • شیر اطمینان
  • شیرخروجی، تخلیه و تغذیه
  • پرشر سوئیچ جهت کنترل فشار دیگ
  • تابلو و مدار فرمان

مهم ترین نکته حائز اهمیت در انتخاب بویلر و دیگ، در نظر گرفتن پلاک استاندارد و گواهی استاندارد از شرکت های بازرسی معتبر می باشد. به دلیل اینکه بویلرها جز مخازن تحت فشار محسوب می شوند، استفاده از مواد ساخت با کیفیت و تجهیزات جانبی استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

متاسفانه در دهه گذشته به دلیل ساخت و تولید دیگ های غیراستاندارد از سوی برخی از شرکت های سودجو، حوادث تلخی از قبیل انفجار رخ داده است که سبب ایجاد خسارت های جانی و مالی شده است.

شرکت مشهد بخار ، با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع دیگ بخار، دیگ آب گرم و دیگ روغن داغ و دیگر تجهیزات جانبی بویلرها، موفق به کسب پلاک استاندارد از معتبرترین شرکت بازرسی کشور ISQI  می باشد.

صنایع مشهد بخار، با در نظر گرفتن تمامی اصول فنی و مهندسی و با رعایت تمامی استانداردها مطابق استاندارد ملی ۴۲۳۱، محصولات بویلری خود را طراحی و تولید می گرداند و آماده خدمت رسانی به تمامی مردم عزیز در سراسر کشور می باشد.

بویلر چیست؟ - طبقه بندی بویلر توسط هدف به شرح زیر می باشد که توسط مجموعه مشهد بخار به طور کامل و مفصل توضیح داده شده است. بویلر تولید شده در مشهد بخار با 20% تخفیف به فروش می رسد.

  • دیگ بخار نیروگاه: این در دیگ بخار نیروگاه های حرارتی با ظرفیت زیاد، پارامترهای بالا، فن آوری های جدید و شرایط سخت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول اصلی کارخانه بویلر شانگهای است.
  • دیگهای صنعتی: در فرآیندهای نساجی، چاپ و رنگرزی، دارویی، شیمیایی، پالایش نفت، کاغذ سازی و غیره در صنایع مختلف استفاده می شوند.
  • دیگهای ویژه: مانند دیگهای دوگانه سوخت هسته ای، کشتی ها، لوکوموتیو ها، مایعات زباله، گرمازدایی، دیگهای بخار دیجیتال و غیره.

بویلر چیست؟ - طبقه بندی بویلر توسط فشار به شرح زیر می باشد که توسط مجموعه مشهد بخار به طور کامل و مفصل توضیح داده شده است. بویلر تولید شده در مشهد بخار با 20% تخفیف به فروش می رسد.

  • دیگ فشار متوسط ​​(فشار کمتر یا برابر 3.9MPa)
  • دیگ فشار بالا (فشار کمتر یا برابر با 10.0 MPa)
  • دیگ فوق العاده با فشار بالا (فشار کمتر یا برابر 14.0MPa)
  • دیگ بخار زیر فشار (فشار بین 17-18MPa)
  • دیگ فوق بحرانی (فشار بین 22-25MPa)

در دیگ بخار آب، آب داخل لوله ها با گازهای داغ کوره در خارج از لوله ها گردش می کند. هنگامی که بخار توربو ژنراتور در اوایل قرن بیستم توسعه یافت، دیگهای آبگرم مدرن در واکنش به تقاضای مقدار زیادی بخار در فشار و درجه حرارت بسیار بالاتر از موارد احتمالی بویلرهای لوله آتش ایجاد شد.

لوله ها در خارج از درام بخار، که هیچ سطح حرارت آن کمتر از دیگ بخار لوله آتش است. به همین دلیل، درام از دیگ بخار آب، قادر به مقاومت در برابر فشار و درجه حرارت بالاتر است. انواع مختلفی از اندازه ها و طرح های دیگهای آب زیرزمینی در کشتی و کارخانه استفاده می شود. دیگ اکسپرس با لوله های آب کوچک برای تولید سریع بخار طراحی شده است.

دیگ فلاش ممکن است نیاز به یک درام بخار نداشته باشد، چرا که لوله ها در چنین دماهای بالا عمل می کنند که آب تغذیه قبل از خروج از لوله ها به بخار و سوپر هیدروژن خیره می شود. بزرگترین واحدها در نیروگاه های مرکزی نیروگاههای عمومی یافت می شود. واحد های اندازه قابل توجهی در کارخانجات فولاد، کارخانه های کاغذ، پالایشگاه های نفتی، کارخانه های شیمیایی و دیگر کارخانه های بزرگ تولید می شود.

بویلر چیست؟| تا 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

بویلر چیست؟- درام بویلر چگونه عمل می کند؟ در ادامه مختصر توضیح داده خواهد شد و در مقاله ای جداگانه به توضیح بیشتر آن خواهیم پرداخت

وظیفه درام بویلر جداسازی آب و بخار از یکدیگر می باشد. تجهیزاتی که توسط شرکت های مختلف برای جداسازی بخار به کار می رود متفاوت بوده ولی اساس کار آنها یکی است. در کلیه این تجهیزات مخلوط آب و بخار وارد جداکننده آب و بخار شده و با حرکت چرخشی که به سیال (آب و بخار) داده می شود به دلیل نیروی گریز از مرکز که ایجاد می شود و قطرات آب به علت سنگینی وزن از بخار جدا می گردند. سپس بخار پس از عبور از صفحات خشک کننده آخرین قطرات آب خود را نیز از دست داده و به سمت لوله های سوپرهیتر هدایت می شود و آب بدون ذرات بخار توسط لوله های پایین آورنده به سمت لوله های دیواره ای هدایت می شوند.

دومین وظیفه درام عمل نمودن به عنوان یک مخزن و ذخیره ای برای بویلر است. درام بویلر می تواند با ذخیره آب یا بخار درخود در شرایط بحرانی بهره برداری از بویلر مقداری از نیازهای آب یا بخار را تامین نماید. در درام دیگ بخار تقسیم یکنواخت آب ورودی از اکونومایزر و تزریق بعضی از محلول های شیمیایی به بویلر انجام می گیرد. از آنجایی که فشار داخل درام زیاد است لذا آن را به شکل استوانه ای که از قوانین مخازن تحت فشار جدار ضخیم تبعیت می کند، طراحی می نمایند.

بویلر چیست؟- اجزای بویلر در ابتدای مقاله به طور کامل توسط متخصص مشهد بخار توضیح داده شد اما به طور خلاصه مجددا در زیر توضیح داده خواهد شد:

  • دستگاه گرم کننده تغذیه آب (Feedwater Heater): برای توزیع آب دیگ بخار قبل از گرمایشاستفاده می‌شود. پیش گرمایش دستگاه تغذیه آب، برگشت‌ناپذیری تولید بخار را کاهش می‌دهد. سپس کارایی ترمودینامیکی سیستم را بهبود می‌بخشد. این مسئله، باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی می‌شود و همچنین به جلوگیری از وارد شدن شوک حرارتی به فلز دیگ بخار کمک می‌کند.
  • دی اریتور (Deaerator): از آن برای حذف کردن اکسیژن و گازهای حل شده در آب مورد استفاده در دیگ بخار بکار می­رود. اکسیژن حل شده در آب دیگ بخار باعث خسارت‌های شدید ناشی از خوردگی، در سیستم بخار می‌شود؛ به این صورت که به دیواره فلزی لوله‌ها و دیگر تجهیزات فلزی می‌چسبد و تشکیل اکسید (زنگ) می‌دهد. کربن دی اکسید حل شده در آب نیز با آن واکنش می‌دهد و تولید اسید کربنیک می‌کند که باعث خوردگی بیشتر می‌شود. بیشتر دی اریتورها برای حذف کردن اکسیژن به میزان ۷ ppb در واحد جرم و کمتر از آن، و همچنین حذف کلی کربن دی اکسید طراحی می‌شوند.
  • پمپ تغذیه آب (Feedwater Pump): نوع خاصی از پمپ هاست که برای پمپاژ آب تغذیه به دیگ بخار مورد استفاده قرار می گیرد. آب ممکن است یا همان موقع عرضه شود یا به صورت چگالیده برگشتی، به عنوان نتیجه ای از چگالش بخار تولید شده توسط دیگ بخار ، تولید شود. این پمپ ها معمولا دستگاه های فشار بالا هستند که از یک سیستم بازگشتی چگالیده، مکش می گیرند و می توانند از نوع پمپ گریز از مرکز، و یا پمپ جابجایی مثبت باشند.
  • اکونومایزر (Economizer) ها در دیگ بخار: دستگاه های مبدل حرارتی هستند که مایعات، عموما آب، را گرم می کنند، اما به طور معمول، این گرما از نقطه جوش آن سیال فراتر نمی رود. دلیل نام­گذاری اکولایزرها به این دلیل است که می توانند از آنتالپی جریان های مایع استفاده کنند که داغ هستند، اما نه انقدر داغ که در یک دیگ بخار استفاده شوند، درنتیجه باعث بازیابی آنتالپی مفید بیشتر و بهبود کارایی دیگ بخار می شود. اکونومایزرها دستگاهی برای اتصال به دیگ بخار هستند که با استفاده از گازهای خروجی از دیگ بخار برای پیش گرم شدن آب سرد مورد استفاده برای پر کردن آن (آب تغذیه)، در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.
  • سوپرهیتر (Superheater): واحد مبدل حرارتی است که بخار اشباع را به حالت مافوق گرم میبرد. سوپر هیتر، بخار اشباع را تا بالاتر از دمای اشباع حرارت میدهد، تا وقتی که به حداکثر دمای مورد نیاز در طراحی برسد و بنابراین به بیشترین دمای ممکن نیاز دارد و لذا در جریان گازهای حاصل، جلوتر از بقیه واحدها قرار داده میشود. حداکثر دمای دیگ بخار توسط ویژگی­های ماده ای که دیواره­های سوپرهیتر با آن ساخته شده­اند، تعیین می­شود. مواد مقرون به صرفه امروزی میتوانند تا دمای ۵۵۰ – ۶۶۰ را تحمل کنند.
  • کندانسور (Condenser) یا چگالنده: وسیله ای در دیگ بخار است که فرآیند میعان در آن صورت می گیرد و وظیفه خنک‌سازی سیال عامل را به عهده دارد.

بویلر چیست؟- توربین چیست در مورد مفهوم توربین چیست در دیگ بخار به صورت مختصر توضیحاتی داده خواهد شد که در مقالات بعدی به طور مفصل آن را بحث خواهیم نمود.

توربین و ژنراتور: در توربین بخار، بخار با فشار و دمای بالا که توسط بویلرهای بازیاب حرارتی تولید شده اند وارد توربین شده که این انرژی به انرژی مکانیکی تبدیل و توسط ژنراتور که هم محور با توربین شده است به انرژی الکتریکی تبدیل می گردد. بخاری که انرژی خود را از دست داده است توسط T-Pice به کندانسور هدایت می شود.

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.

 

بویلر چیست؟| تا 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار